2010. szeptember 13., hétfő

Rendelj utalással olcsón az aproneten itt egy példa !


Akartam venni egy notebook-ot, apronet.hu-n találtam egy egész jót, mint kiderült külföldi boltból hoznák Liverpool-ból (Anglia), érdeklődtem hogy működne ez... mondták, hogy Western Union-on keresztül utalom a pénzt, ráírom kinek megy, címet, ő személyiével igazolja magát felveszi a pénzt és küldi a notit.
Adott cégnevet, cégszámot(rákerestem tényleg van ilyen cég), honlapot(amin tényleg az ő elérhetőségei voltak), bescannelt iratokat, hogy tényleg ő az, nem átverés.. így elküldtem neki a pénzt(Postán lévő Westen Unionon keresztül).. a laptop azóta sem érkezett meg pedig FedEx-el 24 óra lenne... (felhívtam a FedEx ügyfélszolgálatát és nem tudnak semmi csomagról ami nekem szól)
Ő azt mondja véletlenül 2 Iphone 4G-t is belecsomagoltak, és ha küldök még 300 eurót akkor azonnal szállítják és az 1ik telefon + lapotop enyém lehet. Kértem, hogy a pénzt küldje vissza.. azóta nem lehet elérni.

SEMMIT NEM SZABAD HIRDETÉSRE ELŐRE UTALNI MÉG A VARERÁN IS SOK A CSALÓ PEDIG OTT ELLENŐRZIK AZ ELADÓKAT APRONETEN EXPRESSZEN STB OTT SEMMIT NEM ELLENŐRIZNEK.

FORRÁS: FOGYSZTÓVÉDELEM.COM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése