2010. október 21., csütörtök

Így húzza le a Vatera a gyanútlan ügyfelet Érdekes blog

pár érdekes hozzá szólás:

ajnos én is jelentős összeget fizettem a termékeladások után (150ezer ft-ot), mégis kitiltottak, és még normális magyarázatot sem kaptam, csak beollózták a szabályzatuk valamely pontját. Amikor kértem, hogy konkrétan írják meg, hogy mit vétettem a szabályzatuk ellen, akkor is beollózták ugyanazt. Szerintem ott idióták dolgozhatnak, akik még arra sem képesek, hogy egy értelmes levelet megírjanak. Nagyon bosszantott a dolog, de az biztos, hogy én soha az életben ott nem fogok már sem eladni sem venni, mert azzal is csak az ő bizniszüket növelném. Ja! Az APEH is rámszállt, mivel voltak olyan kedvesek és kiadták az adatainkat :( Hát ennyit a Vateráról.... Most még adót és bírságot is fizethetek a Vatera pedig éli világát.

Vatera szemét módon húzza le az oldalukon hírdető eladóit.Arról a behajtó cégről pedig meg van a véleményem,aki elvállalja egy 275 forintos tartozás behajtását. Én is beleestem ebbe a kelepcébe kb. egy évvel ezelött.Valami himbi-limbi behajtó cégtől kaptam egy felszólítást hgy fizessek 3.275ft-ot,amiből 3.000ft az "adminisztrációs" kőltség.Telefonon közőltem velük, hogy amennyiben a nevemre kiállítot áfá-s számlát kűldenek,melyben részletezik hogy a 3.000ft-os"adminisztrációs"kőltség miből tevődik össze hajlandó vagyok kifizetni.Válasz:ők nem kötelesek számlát adni, viszont 5 percen keresztül sorólták, hogy milyen következményekkel jár ha nem fizetek. Ezek után kértem erre a konkrét esetre az APEH állásfoglalását számla ügyben. Az APEH válaszában egyértelműen számlaadás kötelezettségét írta elő. Ezt az állásfoglalást elküldtem a behajtó cégnek. Azóta nem nem kaptam zaklató levelet.Lehet hogy az ilyen genya cégek zaklatása ellen ez lehet megoldás?


EGYÉBként nagyon inkorekt. Én hasonlóképp jártam kitiltottak de volt, hogy átutaltam l7.ooo Ft-ot és nem kaptam érte semmit szóval elegem van és ha lehet csak utánvéttel kérek mindent vagy nem kell.


FORRÁS: 

2 megjegyzés:

  1. Fel kell nyomni ahányszor csak lehet a fogyasztóvédelemnél őket.
    A Vatera egy f*sz cég dilettánsokkal. Mivel monopolhelyzetben van, azt tesz amit akar.
    Több százezres jutalék befizetése után is képesek pitiáner dologért letiltani. Nem engedik az értékelések utólagos módosítását, az ügyfélszolgálatuk egy kaalp sz*r, csak a sablon levelek beollózásával válaszol, stb. Én már rég máshol vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Engem is fenyeget a Creditforte hogy biróságra viszi az ügyet és követel rajtam 3750 ft adminisztrációs díjat....
    a tartozásom a Teszvesz felé 380 ft volt amit ki is fizettem!!Tényleg képesek biróságra vinni vagy én is fenyegessem meg őket az Apeh-al?

    VálaszTörlés