2010. november 14., vasárnap

Swarovski LUXUS nyaklánc új 2010-es NMÁ! Harpa luxus táska XXL új NMÁ! 2010-es


Harpa luxus táska XXL új NMÁ! 2010-es 



Negatív vélemény: A fotón található termék érkezett meg, azzal a különbséggel, hogy a szövegben szereplő márkajelzés
(Harpa) és a termék között semmi kapcsolat nincs. A táska saját márkajelzését kivágták, a helyén egy
lyuk tátong. A 'Harpa' jelzést papírfecni formájában mellé rakták. felvettem a kapcsolatot az
eladóval, a válasz annyi volt, hogy 'azt kaptam ami a képen volt'. Ez igaz, de a szöveg mást
mondott. Ez az én nézetemben átverés. 
Negatív vélemény: A táska amit kaptam elképesztő bűzt árasztott magából és hiányzott egy cipzárhúzókája. Az eladónak
csak annyi volt a reakciója hogy a meghirdetett terméket küldte (se a hiány se a szag nem volt
feltüntetve az aukcióban). Miután nagy nehezen megszabadultam a szag nagy részétől a táska füle a
rögzítésnél 3 használat után elkezdett szétmállani. Nem hogy luxus táskának nem mondanám de a kínai
táskák is jobb minőségűek. Kértem hogy vegye vissza, nem reagál. Abszolút negatív tapasztalat, nem
ajánlom! 
Negatív vélemény: Vettem egy táskát, ami a feltett fotón látszólag fekete-fehér volt. Amit kaptam, egy kék-fekete
táska. Ráadásul valami ronda sötét szürkéskék, mindez ócska anyagból, tipikus bóvli. Reklamációmra
azt felelte, láthattam a képen, további mail-re nem válaszolt. Ha tisztességes képet rak fel, ezt
soha el nem adja. Pláne ennyiért. Inkorrekt üzletfél. A megtévesztő
kép: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=161222072 

LUXUSEREDETI MÁRKÁS  DOLGOKAT OLCSÓN MINDIG AZ AUKCIÓS PORTÁLOKON KERESS :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése