2011. január 3., hétfő

Fenyegető eladó ? személyesen házhoz akar jönni

Sziasztok! Hamár vatera , vettem a vaterán egy terméket , vagyis nem akartam megvenni , de mégis sikerült :S .Licittörlést meg nem csináltam. Beszéltem az eladóval , hogy értékeljen negatívan , ( 1 ft os aukció volt , szóval ő nem bukik semmit sem) de nem akar , ellemben fenyegetőzik , személyesen házhoz akar jönni hogy "elbeszélgessen" velem , és azt mondta ha nem fizetem ki neki a 20 e ft értékü terméket "bajok" fognak történni velem. Na ilyen esetben mit csináljak?

ÉRDEKES HOZZÁSZÁLLÁS A 

2 megjegyzés:

  1. engedd be a lakásba és csapd agyon

    VálaszTörlés
  2. Azért a vevő sem volt valami korrekt.
    Illetve igen is bukott az eladó is hiszen a második licitálótól vetted el a lehetőséget illetve az eladó sem biztos hogy el tudja adni még egyszer annyiért.

    VálaszTörlés