2011. február 7., hétfő

Online vásárlás örömei egy szekrény probléma mentes vásárlása



Vásároltunk egy szekrényt evamari65-től. A szekrényről leszállítás után derült ki, hogy büdös, és minősíthetetlen állapotú. Teljesen kulturáltan közöltük ezt vele, ám egy ponton elkezdett magából kikelve üvölteni az édesanyámmal, a következő stílusban: "Mindjárt pofán vágom, ha nem hagyja abba! Fogd be a pofád! "Ekkor kiküldtem anyukámat a szobából, és csak annyit mondtam, hogy ezzel a stílussal álljunk le. Az én környezetemben annyira nem létezik hasonló mentalitás, hogy hirtelen azt sem tudtam, hogy kezeljem, azon túl, hogy anyukámat védeni akartam egy megtermett nővel és egy férfival szemben egyszál nőként, az anyukám saját lakásában. Anyukám magas vérnyomásos. Rosszul is lett az esettől, sőt attól fél, nehogy visszajöjjenek, mert én le merem írni, hogy mi történt. Most írtam a vaterának, de eddig minden problémámra az volt a válasz, hogy Ptk. vagy Btk. Kíváncsi vagyok, erre mit lépnek. De nem remélek sokat. Viszont ettől a ponttól nem érzem itt biztonságban magam. Mi van, ha megint nem lesz szerencsém és egy ilyen alakba botlok? Mi van, ha az ilyen ember nem csak emlegeti a tettlegességet, hanem meg is teszi? És miért van az hogy az ilyen embernek huszonakárhány pozitívja van? Nem hiszem, hogy másnak nincs ilyen problémája vele. Aki ilyen minősíthetetlen módon reagál jogos felvetésre, az mással sem bánhat kesztyűs kézzel! És miért van az, hogy az ilyen agresszív ember, akivel én teljesen korrekt vagyok, pontosan kifizetem azt az árat, amiért leütöttem ezt a szörnyű állapotú bútort, negatívan értékelhet, vádaskodhat és leronthatja a százalékaimat? És miért nem tehetek semmit ez ellen? Ha van tippetek, várom!
FORRÁS: VATERA FÓRUM

1 megjegyzés:

  1. A Vatera magasról szarik mindenre és mindenkire, csak a pénzt szedeti a behajtóival.

    VálaszTörlés