2011. április 15., péntek

78000 ft telefon vásárlása aukció portálon eladó címe hamis őskori működésképtelen mobilt kaptam!!!


Üdv mindenkinek!
Tanácsotokat szeretném kérni egy súlyos problémával kapcsolatban!
Kb egy hete vettem itt a vaterán egy mobiltelefont (Samsung Galaxy S) mint tudjuk nem olcsó!
Egyenlőre nem árulom el, hogy kitől mert még próbálok vele egyezségre jutni!
A lényeg:
Az eladó a készüléket új ként garanciával meg mindennel hírdette és hogy nála van azonnal tudja küldeni amint megérkezik a pénz hozzá!
Így is tettem, megnyertem a terméket fizettem érte 78.000Ft-ot és már nagyon vártam a csomagot!
Gondoltam megbízhatok az eladóban mivel már 30pozitív értékelésen van túl 0negatívval és 0semlegessel.
A csomag gyorsan meg is jött, na ezután jött a meglepi:
Kicsomagolom és nézem, hogy a csomagban nem az van mint amit kifizettem kaptam a 78.000Ft-os telefon helyett egy őskori működésképtelen mobilt!
Gyorsan fel is hívtam az eladót, hogy mi ez ő azt állítja, hogy azt küldte amit kifizettem hiába mondtam neki, hogy nem ő akkor is csak mondta hogy igen is azt küldte amit megvettem és kész! Még neki állt feljebb!
Természetesen a telefont azóta nem veszi fel, és az e-mailekre sem reagál!
Gondoltam, hogy akkor meglátogatom mivel a dobozon rajta van a feladó címe meg neve!
Természetesen a cím hamis tehát nem létezik a város és utca az igen de olyan házszám már nincs, mint ami a dobozon van végigcsöngettem az utcát 25 házról volt szó, természetesen senki sem ismeri az általam keresett személyt még csak nem is hallottak ott a környéken erről a névről tehát a név is hamis lehet mármint ahogy bemutatkozott meg amit a vatera kiküldött biztos hogy álnév!
Írtam a vaterának, sajnos ök nem tudnak segíteni mivel Ők arra nem tudnak garanciát vállalni, hogy azt kapom amit meghírdetnek tehát nem kérik számon az eladó által felkínált terméket.
Várom a segítségeteket hátha valakinek van valami ötlete!
Köszönöm!
itt lehet látni hogy menyire valós adatokkal árusítanak  aukcióportálokon.

FORRÁS : VATERA FÓRUM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése