2011. augusztus 8., hétfő

Még meg is fenyegetett pénteken


Tisztelt Vatera-zók !

Arra lennék kíváncsi ha a vatera ilyen hatékonyan tudja a maga pénzét behalytani / bármekkora összeg is /, akkor miért nem tudom én behajtani , csak hosszas perekedés után annak az árunak az összegét , amit kifizettem de soha nem kaptam meg ?? Az én esetemben 110.000ft nem 310 ft.Azóta a telefonja is megszünt tomyxo társunknak, akiről mint kiderűlt már többször több néven is bebukott.. Vitriolos szimpatikus társam mindenre tud megoldást , várom erre is . a Vatera miért és én miért nem? Jogsegély a vatera részéről nekem ??
A rendőrségi feljelentésre való lehetőségemről szóló levelet meg kaptam. De ismét kérdem , a vatera miért hajt végre hogy beszedje a sajátját, amit mi vettünk meg azutáni részét. Ha mi nem vásárolunk neki sem lessz pénze. Minél többen vásárolunk biztonságosan annál jobb a vatera-nak is.. Nagyon jónak tartom a vatera és égyébb ...***..stb...de valami olyasmire gondoltam mint a paypal . ha nincs árú nincs lóvé..
üdvözlettel

Kedves becsapott társam!

Hasonlóan jártam én is múlt hétem a tomyxo nevű csalóval. Nekem is vitte a pénzem... Még meg is fenyegetett pénteken, hogy ha én őt feljelentem, akkor majd ő feljelent engem becsületsértésért...
Én megtettem a feljelentést ma. Remélem, hogy vissza tudják nyomozni, ki ez a szemétláda és jól megbüntetik.
Ha gondolod, érdemes lenne összefognunk az ügyben... Talán ketten többre megyünk.

Üdv!
Dalmi 

Vatera forum

1 megjegyzés:

  1. sztem ugyanaz az ember csapott be bennunket is ma, es osszevissza beszelt, fenyegetozott, hogy en ragalmazom...
    a telefonszama 70 579 5985 volt
    Ti jutottatok vmire?

    Koszi

    VálaszTörlés