2012. január 11., szerda

Olcsón márkás cipő KamionosDavid tol szállítás 15 munka nap nincs raktáron

ÍGY VÁSÁROLJATOK OLYANOKTÓL AKIKNEK NINCSEN A BIRTOKUKBAN A TERMÉK ÉS CSAK UTALÁST FOGADNAK EL ÉS A KILÉTÜK TITKOS.
OLCSÓN MÁRKÁS CIPŐK A VATERÁN CSAK ELŐRE UTALÁSSAL 15 MUNKANAPOS SZÁLLITÁSAL SZEMÉLYESEN NEM LEHET TERMÉSZETESEN  ÍGY BÁRMIKKOR ELTŰNHET AZ ELADÓ
ÁLLÍTÓLAG MÁR A BÍRÓSÁG TÁRGYALJA AZ ÜGYET ITT MEGLETT AZ ELADÓ POLGÁRI PERES ÚTON LEHET TŐLE MAJD BEHAJTANI A PÉNZT.


KÖSZÖNÖM ANNAK AKI BEÍRTA A BLOGBA EZT A FELHASZNÁLÓT

5 megjegyzés:

  1. Ez is egy büdös cigány mint a többi csaló!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem cigány! Egy fiatal csaj! Engem is becsapott! Én már tudok róla mindent! Telefonszám, cím, munkahely!

      Törlés
    2. Én úgy tudom több néven csinált csalást!

      Törlés
  2. Paragi Anita telefonszáma 06202859311 a címe X.ker Gőzmozdony utca 6. Csaló több mint 60 embert vert át a vaterán!

    VálaszTörlés
  3. Bakaphatja a faszomat... én tavaly januárba rendeltem meg... a Suprámat... remélem azóta is hígat szarik

    VálaszTörlés