2012. február 5., vasárnap

V.P.O.P IGAZOLTATOTT EGY VATERA ÁRUST !!!!! NAV


NA kedves mindenki!

Mai nap érdekes dolog történt velem. Eladtam az egyik termékemet,( kemény 1500 Forint) Személyes találkát beszéltünk meg. eree ahogy átadom a terméket......jön a V.P.O.P ÉS IGAZOLTATNAK. 
Elmondom hogy vatera: erre rögtön: HOGY EGY KIS MELLÉKES 
Amit átadtam itthon vettem egy plázában és csak azért mert az utalványt le kellett vásásrolnom. 
Most itt meghirdettem. Eladtam elvileg veszteségesen.

Kérdésem az lenne hogy függetlenül attól hogy én most nyertem - e vagy vesztettem az üzleten. Mi volt ez? Ilyenkor mi van? Járt már valki így? 
Helyben nem jártak el nem intézkedtek. Számíthatok valmi "szerelmes levélre" tölük? 



2012-től már hatályba lépett az internetes próbavásárlás.


VATERA FORUM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése