2012. november 19., hétfő

CONVERSE ALL STAR CHUCK TAYLOR TORNACIPŐ AKCIÓSAN! BoltCentrum07 vaterás eladótól

Figyelem ha a vaterán 

CONVERSE ALL STAR CHUCK TAYLOR TORNACIPŐ AKCIÓSAN! veszünk mindig érdemes 1-2 mérettel nagyobbat rendelni ha véletlen meg is jön ami nem biztos akkor is több hónap telik el ÉS JO LEGYEN RÁNK:D


Negatív vélemény: 8 hete utaltam, 6 hete postázták postai nyomkövetés szerint. Áru nem érkezett meg. Még reménykedem,
bár lehet, hogy a gyerek már kinövi mire megérkezik. Az eladó nem elérhető, nem válaszol. A pénzem
nem hagyom veszni, egyenlőre megoldást keresek. 

Negatív vélemény: 4 pár cipőt rendeltem még augusztus elején. Ebből 3 megérkezett. A minősége elmaradt a várttól. Az
egyik 1 hét múlva hordhatatlanná vált, a másik 2 is hamar elhasználódott. A 4. pár cipőt, amit augusztus 8-án! rendeltem, azóta sem kaptam meg. Többször írtam a hölgynek.
Először írta, hogy várjak türelemmel (pedig akkor már 5 hete vártam a cipőt). Rá 3 hétre újra
érdeklődtem, azt írta, hogy új a beszállítója és megrendelje-e újra a cipőt. Kértem a pénz
visszautalását. Azóta sincs válasz!!!! 


CONVERSE CIPŐK KÖZVETLENÜL A GYÁRBÓL, CSAK ITT A VATERÁN! :)


Negatív vélemény: Az utalás óta lassan 7 hét telt el a megadott 3-4 helyett, a termék sehol. Több érdeklődő emailt
küldtem; felszívódott, nem válaszol, ráadásul a megadott telefonszám is kamu. Amennyiben napokon
belül nem érkezik meg a cipő, én is kénytelen leszek feljelenteni. Senkinek nem ajánlom. 


ELÉG SOK AZ ILYEN TITKOS ELADÓ A VATERÁN SZÁLLÍTÁS 14-MUNKANAP INEN LEHET FELISMERNI ŐKET ŐK AKÁR MIKKOR EL TUDNAK TŰNNI NEM ELÉRHETÖEK CSAK EGY SZÁMLA SZÁMOT ADNAK SEMMI MÁST ÁLATALÁBAN ÚJ NÉVEN VISSZA TÉRNEK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése