2012. augusztus 31., péntek

Arra vagyok kivánccsi hogy lehetséges-e az hogy internetes adás-vétel után csalóvá minősítettek?

Tavaj év végén azaz 2011 decemberében egy internetes oldalon eladtam pár dolgot összesen 20100 Ft összegért!A terméket átutalással ki is fizette az illető,amit a jóváírás után postáztam!2012 július első felében kaptam egy idézést tanú meghallgatásról a városunk rendőr kapitányságától!Ahol tájékoztattak,hogy csalás miatt feljelentettek,mert az illető nem kapta meg a terméket!Én hiába bizonygattam,hogy feladtam,természetesen mondták,hogy mutassak valami kézzel fogható bizonyítékot!7 hónap elteltével nem tudtam bemutatni a postai csomagszállítot,mivel ember nincs a földön,aki ennyi ideig tárolja azt!Most ismét behívtak ma,és ismét meghallgattak,természetesen semmi nem tudtam mondani,mint előző alkalommal!Most ugyebár "csaló" vagyok,aki várja a büntetését!Hozzáteszem,kínomban,mivel,hogy nem vagyok egy nagy rendőrségre járó,és bíróságra járó beleegyeztem,hogy kifizetem a 20100 Ft ot az illetőnek!Természetesen ez nem így működik,mert miért is ne lenne bonyolítva a dolog!Azt a választ kaptam,hogy bíróságra kell majd mennem,Budapestre,ami nekem kb. 400 km oda-vissza!Erre azt mondták,h nem kell megjelennem ,ha nem akarok,de a bíróság nélkülem is dönt!Beletörődtem,hogy nincs mit tennem,döntsenek felettem jelenlétemen kívül!Már csak az a kérdésem volna,hogy milyen döntésre számíthatok,így ártatlanul!Azaz én tudom,hogy ártatlan vagyok,de bizonyítani nem tudom!Tehát a 2011 Ft on felül milyen egyéb költséggel / szankcióval kell számolnom??!!Jó volna ha valaki aki hozzáértő válaszolna nekem,mivel állítólag az ügy 2-3 hónapot is tolódhat,én pedig addig nem tudok nyugodtan lenni,mert sejtelmem sincs mire kell számítanom!Köszönöm előre is!

forrás http://www.gyakorikerdesek.hu/politika__torvenyek-jog__3387938-arra-vagyok-kivanccsi-hogy-lehetseges-e-az-hogy-internetes-adas-vetel-utan-csalo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése